Farabi Değişim Programı Başvuru Şartları

Yüksek öğretim Kurumları Arasında Öğrenci ve Öğretim Üyesi Değişim Programı olan Farabi Değişim Programı başvuru şartları;

• Ön Lisans, Lisans Öğrencilerinin Genel Not Ortalamasının (GANO) en az
2.0/4.0 olması,

• Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Genel Not Ortalamasının (GANO) en az 2.5/4.0 olması gerekir.



“Tıp Fakültesi 6 ıncı sınıf (intörn) öğrencilerinin 2013-2014 eğitim-öğretim döneminden itibaren Farabi Değişim Programından faydalandırılması, 30.01.2013 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu kararı gereğince ikinci bir karara kadar durdurulmuştur. Ayrıca tutuklu ve hükümlüler Farabi Değişim Programından yararlanamamaktadır.”

Farabi Değişim Programı Aday Öğrenciler


•İlgili akademik yılın Farabi Değişim Programı çalışma takviminin 15 günlük ilan süresinin sonunda başvurular başlatılır.

• Protokol imzalanan yükseköğretim kurumlarının listesi kendi Farabi internet sayfalarında yayınlanır.

• Öğrenci, gitmek istediği yükseköğretim kurumuna başvurmak için gereken aday başvurusu belgelerini gönderen yükseköğretim kurumu Farabi
Kurum Koordinatörlüğüne veya ilgili birimin Bölüm/Program koordinatörüne teslim etmekle yükümlüdür.

Farabi Değişim Programı İle İlgili Genel Sorular


Farabi Değişim Başvuru Ve Kabul Süreci İle İlgili Sorular





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder